Den fläckiga prinsen!

Mitt samvete skaver.. Porthus fick stå idag :o Jag vaknade nio och var super trött.. Gick upp segade runt, la mig på soffan och tänkte att stallet hinner jag innan jag börjar vid 14. Jag låg på soffan och klockan blev 10, jag tänkte att nu måste jag gå ut till stallet - men jag låg kvar. Jag öppnade ögonen, kollade på klockan och såg att det var en och en halv timma kvar tills jag började.. Attans, jag skyndade mig in i duschen och åt frukost och satte mig i bilen. Kom då på, ***, min häst?!?!.. Jag slutade 22, och min stackars häst fick vänta så snällt i hagen tills jag kom hem. Tur att det är varmt och skönt ute, men han var rätt glad att se mig. Nu står han inne i boxen och blänger surt på mig och undrar vad som var så viktigt att det gick före honom :o

Jag skall gottgöra honom i morgon och ta hans favorittur i full fart :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0