Jobb Jobb Jobb!

Jaaaa, så skönt! Fick jobbet :) Så i sommar blir det att arbeta på äldreboendet i Mölnlycke :)

Bilogislutprov på torsdag, fysikslutprov på måndag, biologiredovisning någon gång under nästa vecka, religionsskrivning nästa fredag, Latinslutprov nästa nästa måndag....SEN, ÄR JAG KLAR! :D då blir det STUUUUUUDENT!!!!!!!!!!!!

Den här veckan skall "LillAgnes", som inte är så liten längre ;), rida min Porthus. Jag känner att han inte förtjänar en sådan stressig ryttare som jag hade varit ifall jag skulle rida. Jag hade bara tänkt på proven som är på torsdag och måndag. Hade inte varit okej! Så den här veckan slipper han mig, dock missar han hoppträningen på onsdag men jag kände att jag kanske fysiskt sett hinner men inte psykiskt!

Nu skall jag fortsätta efter en kort paus med Biologin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0