Jullov snart över ..

Ja, nu är snart lovet över. De flesta hade kanske blivit sorgsna och totalt olyckliga, men Inte jag! Jag är så glad och lycklig att snart få gå tillbaka till vardagen. För mitt lov har varit hemskt! -

Jag har legat med den värsta förkylningen någonsin, och jag ignorerade det på nyår vilket resulterade i en ännu värre förkylning där jag tappade rösten helt. Så nu har jag varit förkyld (feber, hosta och halsont) i drygt en vecka, och varit utan röst sen nyår "/. Jag har tittat genom nästan alla filmer jag har, läst så många böcker att jag är otroligt trött att se de fyra väggar som håller upp min stuga. VILL HÄR IFRÅN!

Jag hade en otroligt trevlig nyår trots förkylningen. Trevligt folk, go dricka och mycket fyrverkeri! Dock så vart Porthus väldigt stressad, så jag fick spendera den första halvtimman av 2011 med min häst och lugna honom, men jag klagar inte! :)

Välkomsdrink - Som råkade bli riktigt go ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0