Lite dressyrträning

Igår tränade jag lite dressyr i ridhuset, och jag fick äntligen med mig någon som kunde ta kort. Vad händer? Jo, inte ett enda kort blir osuddigt :o Så alla korten är typ helt otydliga och jag blir så förbannad -.-

Nåja, tävling imorgon :D Wuhu!! Känns as kul att åka och tävla på stället där jag startade min "ridkarriär" hehe. Det var sex hela år sedan jag var där sist! Sista dagen var när vi precis hade bestämt oss för att köpa Celeste och jag hoppade av ridlektionerna !! Galet juh!

Ikväll skall jag försöka igen att lägga upp min lilla film får se om jag lyckas ^^

Nu skall jag ut till stallet för att göra allt fint och ta hand om min polle :) <3

Kommentarer
Postat av: malin backlund

Om du vill alltså, följer jag gärna med och fotar lite? :)

2010-11-14 @ 18:51:13
URL: http://malinbackluund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0