Tävlingen gick bra! :D

Första klassen, som även var den första för mig och Porthus tillsammans gick kalas!! :D





Andra klassen, hrrm...hehe...Jag blev disk. för att jag startade utan startsignal :o Så går det när man är för ívrig och peppad :D

Men, domaren låtsades inte se mig i den första klassen så hon tillät mig att starta en tredje klass (jag hoppade ju endast ett hinder i andra). Den tredje och sista klassen gick helt okej, men vi kom helt fel på ett hinder och jag visste att han skulle hoppa om jag skulle "tvinga" honom för han ställer Alltid upp, så jag styrde på sidan. Sen rev vi ett annat, och sen dessutom tidsfel :D Men jag är JÄTTE nöjd, för jag känner att vi hade kul och gjorde så gott vi kunde, då spelar inte resultatet så stor roll :)

Fler bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0