Måndagskväll hehe ...

Jag var otroligt trött i måndags efter många timmar matte och fysik, och jag sms bombade min kära vän Emma. Och allt gick bara utför ^^

21:57 Amanda:
- Kan ha ätit en eller två för många chokladmarränger, är helt speedad :D
21:57 Emma:
- Du är ju helt sjuk människa! Marräng är inte bra innan läggdags haha :D
21:59 Amanda
- Sant! Tur att jag har massor att plugga så att det inte är läggdags då :D
21:59 Emma:
- Du är ju änna mer sjuk nu ju, människa!
22:00 Amanda:
- Jo jag vet, lägg in mig på hemmet :o känner att det är dags nu!
22:04 Emma:
- Ja, snart kommer män i vita rockar och hämtar dig så får du åka plingplongtaxi till psykhuset!
22:07 Amanda:
- Bra!
22:10 Emma:
- Så kanske det blir lugn och ro i detta bo!
22:11 Amanda:
- Du har så rätt!
22:12 Emma:
- Gud vad jag har längtat efter att få höra de orden!
22:14 Amanda:
- Nu har du det, känns det bättre då? :)
22:16 Emma:
- Det känns helt otroligt bra!
23:04 Amanda:
- (e^(1+((pi*i)/3)) / (e^(-1-((2pi*i)/3)) ----> Lös den babe, så är du rar. Skoja Inte! Det är sådana uppgifter jag pysslar med nu för tiden -.-
23:04 Emma:
- Det där fick mig att vilja sova ännu mer! Varför gör du sådana uppgifter nu mongo? :o
23:05 Amanda:
- För att jag har sluttenta på fredag! :o
23:06 Emma:
- Men gör inte sådana elva på kvällen amanda, är du galen eller? :o
23:08 Amanda:
- Svaret är e^2(cos(pi) + i*sin(pi))...

Hihihihah haihihe  hiho kjhoashoAHIS GHDOHIiho  hihihieheiheiehiehe.............Hej då.
23:11 Emma:
- Gå och lägg dig människa!
23:11 Amanda:
- Nepp, jag hör gnabb i skallen :D
23:13 Emma:
- Snart kommer verkligen du åka in till isolerade celler amanda, det var trevligt att känna dig!
23:15 Amanda:
- Jag går och lägger, fick precis för mig att stå på händer i snön?! Jag vill ju faktiskt bli lite äldre än 18 år....................Godnatt. JAG HAR HICKA!?!?!?!?
23:16 Emma:
- Inget illa nu amanda....Men vilket psykhem har du rymt ifrån?!..
23:19 Amanda:
- Ett iskalt och mörkt ställe i nordöstra ryssland...Jag fick bara äta russin och dricka ättikasprit....jag hade hemlängtan -.-
23:20 Emma:
- Jag förstår dig till hundra procent och stöttar dig i ditt val...
23:22 Amanda:
- Tack hjärtat! Alla är efter mig, jag tror att Porthus och x-et tänker kidnappa mig, de planerar något lurt :s
23:22 Emma:
- Lilla gumman, jag tror att du behöver lite sömn alltså...
23:24 Amanda:
- Ja...Jag försöker. Men en viss Emma Sjöberg låter mig inte vara ifred...akta dig för henne, hon har ett dödligt skratt. *viskar* Hon skrattar som Goofy....
23:26 Emma:
- Det där var droppen som fick bägaren att rinna över! Jag skulle inte vilja vara dig just nu alltså...
23:29 Amanda:
- Joho då, alla vill det. Jag är nämligen inte härifrån. ..Jag kommer från yttre rymden! Men säg det inte till någon!.


Sen somnade jag djupt :)


Kommentarer
Postat av: emma sjöberg

hahahha, galning!

skönast på en väldans lång tid, fick utlopp för en massa där! hahhaha :D

2010-12-18 @ 22:00:01
URL: http://seamount.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja himla skönt:)

Hur har dagen varit?

2010-12-22 @ 21:18:35
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Julia

nej, det kan man inte :)

allt väl?

2010-12-23 @ 18:14:38
URL: http://juliasusanna.blogg.se/
Postat av: queen

aaa de tycker jag med..va gör du då?

2010-12-23 @ 21:06:41
URL: http://feelia.blogg.se/
Postat av: Maria

Mysigt:)

Hade du en bra jul?

2010-12-27 @ 23:11:21
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha... :P

2010-12-28 @ 19:14:21
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: haha ja men eller hur ;D

2011-01-01 @ 02:31:52
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0