I´m back in the game :D

Så, nu kom suget tillbaka :D Nu skall här bloggas!

Söndagen för Amanda Karolina Eriksson:
Blir väckt av min mor&far klockan 8:00 :o GALET
Vi käkar frukost och jag går sen ut till min Kära Celeste och borstar henne i en timma, leker med henne i paddocken lös, släpper ut henne i hagen och vad händer? Jo, hon rullar sig direkt! :o kul
Jag och mamma åker ner till morfar och går en promenad med honom i solen, sen direkt till Bror&Karin och äter lite påskmat. Sen gott folk, åker jag direkt till Ödeshög, från Göteborg :o Fyra timmars bilresa fram och tillbaka för en nybörjare som mig :o JÄTTE trött mentalt nu.
Så varför åker jag ut i skogen så långt då? Jo för att provrida denna häst http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=335256 väldigt fin häst!

Nu är jag galet trött i kroppen, och funderar på att gå till säng på direkt faktiskt.
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0