Min helg

I fredags tog jag det totalt lugnt, gick och la mig och läste en bok och sen somnade tidigt. Riktigt skönt faktiskt :) Under förmiddagen igår så hjälpte jag bror med rensning i hans källar och körde sedan till tippen. Var där i typ flera timmar :o Kom hem vid 3-4 tiden, och sen åt vi pizza på kvällen :D Jag gick ut till mig och satte på en film med en skål godis, som så klart Milo käkade upp "/ Somnade på min soffa. Idag låg jag och sov länge, och såg sen på en film. Tänkte bara slappa på förmiddagen. Sen gick jag ut till stallet, och har hjälpt min syrra att hoppa fram tills nu typ Så under denna helg har jag typ bara hjälpt mina syskon, vad skulle dom gjort utan mig?:D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja Amanda vad skulle de gjort utan dig egentligen :) ... eller du utan dom :) Skönt när man kan hjälpa varandra!

2009-09-20 @ 16:45:02
Postat av: Annelie

jag kan bara hålla med mamma, va skulle vi syskon göra utan varandra? trots lite syskonbråk emllan oss ibland, så har vi ju stor nytta av varandra. ;-)

2009-09-21 @ 10:35:59
Postat av: Thea

Åh va skönt att bara ta det lugnt hela helgen!

fast jag ska inte klaga, min helga var stilla och bra också.. ^_^

2009-09-21 @ 13:06:35
URL: http://bringyourowndiamonds.blogspot.com
Postat av: kusin karin

annelie: trots lite syskonbråk ibland? haha de va de värsta jag hört på länge! ;)

2009-09-23 @ 18:20:43
Postat av: Annelie

haha, jag förstår inte va du menar karin!?!

2009-09-23 @ 18:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0