Hemsökt?:o

Idag, när jag skulle rida syrrans häst, fick han fnatt! Mitt i ryktningen blir han helt hysterisk och sen bara helt cool lugn, mystiskt :s
Men jag fick en trevlig uteritt på honom, och ett jäkla bra träningspass i magen^^ Som jag kämpade, och han gick så jäkla bra va :D

Sen var det dags för min häst, och jag erbjöd lill Agnes att få rida då hon inte har den möjligheten att få rida så ofta tyvärr.
Och som hon red min häst, lill Agnes red min stora häst så väldigt samlat och perfekt! Nästan så att man blev svartis ;)

Dom värmer upp


Sen var ju jag tvungen att få rida lite på mitt vackra fullblod :)

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Ja men eller hur, man undrar det :/

2009-09-13 @ 16:38:28
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0