Projekt arbete:D

Förvånad? Inte jag :D Jag och Linn ( Ny tjej i klassen, som hamnade i våran grupp. Gör trevlig :D) Vi gick till skolan på våran resurs dag, då man får vara ledig ifall inte läraren säger något. För att arbeta på projektet, och vi blev klara :D Så imorgon ska vi bara säga vem som ska säga vad, och börja träna.... För på måndag ska det redovisas, och jag tror att det kommer gå kanon bra ^^

Snart är det jul, och jag har ingen tanke på attköpa julklappar ännu :O Har ingen aning om vad jag ska köpa till alla, och det måste jag börja tänka på:)
I helgen, plugg plugg tv plugg plugg och på bio :D Oj oj så kul, vilket liv jag har. Nu blir mor glad och lugn ;)
Fast jag har även träning på lördag, jaa :D Fotboll, inne, det var väldigt länge sedan det :D två veckor sedan ^^
 
Men nu ska jag dra till bussen, och åka hem. För vi kom hit vid 8, för att bli klara och kunna ha förmiddagen hemma


Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0