Skumma saker händer

I förrgår var mina killkompisar på besök. Tobbe, Fidde, Victor, JImmy och Jonte :) stannade till två tiden. Då jag antagligen är lite pojk-flickig har jag typ endast killkompisar. Men dom duger för mig ;) Dock hände saker, får se vart det leder.
Igår var jag med underbara Becca. Vi glodde på en as bra film med ett fruktansvärt dåligt slut!. Men vi hade kul ;) Diskuterde går dagen med henne (Alltså måndagen)^^
Idag har jag haft ledigt! Wiiie va gött, det kände jag att jag behövde. Efter bara några dagars arbete ^^ Fast det har varit hårda dagar ;)
Ikväll händer dock inte mycket, ska ta mig en långtur med hunden, och sen lägga mig tidigt. Få lite sömn hade jag tänkt mig, för ovanlighetensskull ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0