Tisdag den 21/9

Okej.....Tisdag, ledig som vanligt. Vad hände idag då? Jo, plugg...Inför matte provet?!?! Det är sant att skolan är viktigt och utbildning är A&O MEN, skolböckerna äter ju verkligen upp dagens studenter! :o Men det är väl så det är antar jag! Men som vanligt lyckades jag bli räddad av Emma och fick gå ut i stallet. Det var fint väder så vi bestämde oss för att sticka till travbanan, och vi tog den längre vägen dit (finns två vägar) som uppvärmning i skritt för att kunna snacka om alla problematiska problem som har uppstått "/ Hur som helst så kändes han Jätte konstig idag, han snubblade och var allmänt studsig och klumpig. Och när vi stod och väntade på Emma&Celeste så sparkade han till med bakbenet och träffade min häl? Vilket för övrigt gjorde extremt ont! Och jag blev helt förvånad, men han var inte halt och jag lyssnade på magen och allt så att det inte var en början till kollik. Nu går han så snällt i hagen och ser inte ut att ha det minsta problem. Så det där kom verkligen som en klar blixt från skyn. GALET SKÖN LÅT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0