Oskar Linnros

Oskar Linnros är ta mig sjutton min kung! Hans texter är ju helt underbara! :o
Spelade "Från och med Du" om och om igen under min sega ridtur.

Min sega ridtur vart så seg för att det total spöregna!! Varken jag elr Pojken ville ut idag...Men men, vad gör man inte! Sen slutade det att regna efter typ en kvart så då fick det bli en spontan runda i paddocken och där vart jag ju glad igen, för han gick så underbart perfekt i traven! Jag är helt mör i magen nu ^^

Galoppen gick halvt om halvt, han var lite stark och stel i höger sida så jag travade mycket 8:or och mjuknade upp honom. Beslöt mig för att nöja mig så för han travade så perfekt och vi höll på rätt länge, så det fick bli ett travpass i typ 45 min ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0