I'm singing in the rain, Just singing in the rain, What a glorious feelin', i´m happy again!

Nee, varför kan  jag inte vara lika munter som Gene Kelly?!?! Jag tycker inte att det är okej med så här mycket regn! Det har regnat varenda dag när jag har kommit hem från skolan, precis under bilfärden på väg hem börjar det! :o

Jag vill inte rida i detta vädret, det får väl bli att bara ta och börja pluggandet. Vända på ordningen idag.

Idag skall jag plugga en massa matte inför provet som äger rum nästa torsdag. Därefter skall jag nog göra Latin så är den gjord, den tar antagligen inte jätte lång tid. Och om jag senare orkar ännu mer matte så kör jag på det, annars skall jag nog ta och påbörja min psykologi-hemtenta så slipper jag stressa med den i sista stund. Man skall studera "laser-mannen" och tänka sig en konversation med honom och en läkare inklusiv en psykolog. Och sen redovisa alla dessa psykologi termer vi har gått igenom.

PLUGG!! :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0