Stallflickan

Igår blev det ingen ridtur då jag mådde lite dåligt, ont i huvudet och febrig. Och eftersom jag skulle ut senare på kvällen så kände jag att jag ville ta och sova någon timme på soffan och få bort huvudvärken. Men hjälpte det? Ne "/ Så det blev inprincip bara att åka in till pc i stan (med Hanna, Bella och Fanny) och ta några klunkar av en cider. Huvudvärken tog kål på mig, så när de andra gick vidare till det andra stället så åkte jag hem. Det var min underbara bror som åkte hela vägen från sig in till stan och sen hem igen bara för att hämta mig :D!

Men jag bjuder på några vackra bilder på min polle, men det var ju inte lätt att ta bild?! :o Han vägrade stå stil, han skulle bara efter mig ^^
Ridtur idag? Får se....."/



Porthus i sitt nya täcke :D



Porthus & Celeste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0