Vilken vecka!

Jaha, nu är Nästan alla slutprov färdiga! Bara spanska kvar. Idag var det nationella i matte D, matte D :o Vart tog a,b, och c vägen? :o allt har gått så fort!

Träningen i onsdags med Porthus gick riktigt bra, och jag blir så glad när Ulf säger "det är en riktigt trevlig häst du har hittat. Riktigt skönt lynne och härlig attityd!"
Dock, tävlingen på lördag...får se, skjutsen svajar och är vi ens redo? Fast Ulf sa att jag var tvungen att tävla, att han räknade med rosett ;)
Får se, skall tänka tills imorgon, förutsatt att kan hittar någon som kan köra för jag är inte Så van att köra häst i transporten än^^ :)

Direkt efter slutprovet blev det stan med mina tjejer från klassen, eller två av dom :D Hanna och Sofia <3 Vi var i stan i nästan fem timmar! :o


PORTHUS!



STAN




Me and Hanna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0