Min lördag!

Allt börjar gå snett efter en liten incident i stallet.... Jag slog i min läpp så jag spräcker den på insidan och det börjar blöda. Stunden senare så slutar det men istället svullnar den upp och blir gigantisk, när svullnaden lägger sig Lite så blir den blå-svart :D och jag hade en halvtimma på mig att duscha och sminka mig (med smink som jag inte har då mitt smink låg i väskan som blev snodd i Barcelona) innan Tyras 3-årskalas. Så jag åker till kalaset och ser misshandlad ut. :)
Efter kalaset skulle jag hem till Lea <3 med Sofia <3...Så där var vi hade hade mysigt :)
Sen skulle jag köra hem sofia (lånade pappas arbetsbil) så vi gick ut till bilen runt halv 11 då sätter vi oss i bilen och så ser jag en lapp som ligger på rutan. Jag går ut och på den står det "Du har punktering" Och mycket rätt, jag hade fått punktering. 
Men det var tillräckligt med luft för att vi skulle kunna rulla sakta bort till tappen för lite luft så det gjorde vi. (OBS, vi var i bollybyggd = långt hem) 
Efter att vi fyllde på luft så gick vi in för att köpa lite godis och jag ville ha kaffe, jag behövde VERKLIGEN mitt kaffe för att orka köra hem med fnissiga-lulliga sofia ;)
Aoup, så vi går ut och lägger det i bilen och stänger för att fylle en liten bit till på däcket för säkerhetensskull. Oups! Nyckeln hängde med kaffet och godiset, och klick...Dörren är låst! 
Japp, jag och Sofia had låst ute oss på tappen i bollebyggd klockan halv 12 på natten :) 

Vi ringer efter skjuts och det löser sig så vi sitter och väntar och då stöter vi på två killar som tillsammans hade förlorat 14 000 kr på spel och sen kvaddat en bil som vi fick se kort på :) 
Det läsikiga var att den ena killen visste mitt namn och jag svär på att jag Aldrig har sett dom :o

Hur som helst, jag och Sofia hade riktigt kul när vi satt på tappen :) Länge sedan jag skrattade så gott, tack för igår Sofia ;) 

Så fin är min underläpp :D
 

Vår hemliga beundrare ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det ser ut som om jag putar väldigt mycket med läpparna men det gör jag Inte :D^^

2010-05-09 @ 13:52:51
URL: http://mandaapandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0