Låång dag

Trots att jag inte började fören 11:10 och slutade redan 14:00 så gick jag upp vid sju och åkte till skolan för att plugga inför KemiB slutprovet....Kom hem, fortsatte att studera, fast vid datorn. Skrivit min recension på Ondskan. Nästan klar, men skall fortsätta snart "/

Imorgon skall jag upp och köra mor till allingsås :o Så det blir 1,5 timmar bil imorgon (är ledig imorgon). Men det är ju skönt för då är jag upp tidigt och kan rida :D För stackarn fick ju inte göra annat än gå i hagen :o, samtidigt är det skönt för honom, för det förtjänar han efter hoppningen igår :) Men...hade planerat världens mysigt lugna skrittrunda men så blev det inte
Nu blir det recensionen PUSS!

Porthus





En svettig Porthus efter träningen igår :D



En tveksam Porthus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0