Tisdag den 1 Juni

Underbar dag idag!
Börjar 10:00 med engelska där vi kollade färdigt på en film
Därefter matte som vi håller på med ett arbete (Partialbråksuppdelning, som tydligen inte ens är matte D :o )
Lunch och sen svenska där vi tittade färdigt på en film Slutade två :)

Därefter åkte jag, Hanna och Appi in till stan och solade vid storan i slänten vid paddan, vid kungsport. Tills jag skulle träffa Nina <3 vid fyra. Jag och Nina tog en latte, hon en kall och jag en varm^^
Sen åkte jag hem och såg fram emot en ridtur med Emma, men....Porthus hade tappat sko, och jag som hade tänkt att göra mycket lösgörande inför träningen imorgon plus att jag blev orolig för att missa träninen :o Men underbara Matias gasar hit imorgon och slår på den underbar som han är :D

Sen blev det Salen al fakir på liseberg med Andersson <3 Riktigt mysit!
Och nu sitter ja här :D

Imorgon blir det att skippa friluftsdagen i skolan och åker ut till en ö med tjejerna och solar med matsäck!


Hanna och Appi solar


Salem på liseberg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0