Seg söndag

Seg och tråkig dag!
Gårdagen var en påminnelse om hur kul jag hade med mina gamla vänner sommarn 08. Då var Fidde, Victor, Tobbe och Agnes hemma hos mig i min stuga minst varannan dag :) Och dom bara kom dit utan förvaraning och så partade vi eller tittade på film :)

IGÅR...sitter jag med skitet hår, smutsig tröja och tittar på Sonnys chans (disney chanel ;)) och skall ut och ta en sen ridtur....Vem ringer? Jo fidde :)
"Hallå Manda, vad gör du?"
"Nä inte så mycket, skall ut och rida snart. Själv då?"
"Nä, jag står utanför dig nu"
"Jaha, då var det dax." Där var fidde, tobbe och victor och jag plockade upp telefonen och ringe agnes och talade om för henne att det var bara att palla sig hit ^^

Men det blev en kul kväll med mycket skratt, Hanna och Jimmy tittade senare förbi :)

Idag....Har jag solat, solat, städat stall, solat och ridit. Ridningen gick suveränt, han var så duktig :)
Nu skall jag gå i säng med min svullna arb som ser ut som en ballong pga ett litet myggbett :o


Kommentarer
Postat av: fridan

åh tack! ja han är himla mysig!



hahahaahaha vilken rolig flughuva :D:D:D var hittat den?

2010-06-09 @ 15:30:32
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0