Vad hände?

Okej, vad hände egentligen denna sommar?

Jo, först så dog morfar "/ vilken rubbade hela min värld.
Sen blev Porthus ögon allt värre, och han var dåsig pga medicinen och jag kunde inte rida alla mysiga turer som var planerat!

Igår kom min häst ÄNTLIGEN hem och jag är såå glad, fast Celeste tycktes bli tokig av lycka ^^
Och idag, blir det begravning.

Detta var i stort sett mitt sommarlov!

Men, skolan är igång, Porthus är hemma. Och jag är så taggad :D Om fem dagar (när behandlingen är färdig) får jag börja rida som vanligt, så då blir det en igång sättning. Mkt konditionsträning och styrka krävs, fast under en lång tid :) Vilka inte skynda för snabbt med honom :)

Och, det är sista året nu! SNART tar jag äntligen studenten, elr i alla fall om 9 mån ;)


Nu, skall jag få ta mitt sista farväl av den person som var viktigast i mitt liv.

R.I.P. morfar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0