Måndag

Den här måndagen har varit almänt seg, prov i kemi i morse --> Gick riktigt bra tror jag!
Kom hem värsta sent, eller jah halv fem vilket egentligen är tidigare än när jag tar bussen hem. Men eftersom jag har prov i historia på fredag så kunde jag inte komma hem fort nog!

Kom hem, så bad min syster att ta hennes häst så jag hade tyvärr inte tid att rida min polle utan det blev ut i stallet och snabbt mocka och fixa mat för två hästar.

Sen fick jag pussa lite på Tyra&Adam, brorsans barn :)

Och nu, PLUGG! Historia? Berätta för mig Varför jag ska läsa historia, så fruktansvärt tråkigt :( Iallafall ett tråkigt ämne att plugga in, ganska kul att lyssna på ^^

Skitsamma, nu blir det pluss :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0