INTE MITT ÅR!?!?!?

Usch och fy för allt ... Det känns som om inget har gått bra sedan nyår :s

Skolan - hästen - egen träning ...

Skolan: Allt känns så tungt just nu :(

Egen träning: Jag gymmar bara, jag vill komma ut och springa... Men jag har Inga löparskor och vad är det för väder egentligen?!

Hästen: Okej vi har inte haft så många träningar, och det är inte det att det har gått uselt. Men jag tror att jag har blivit lite bortskämd med att allt har gått så bra. För de tre senaste träningarna så har allt dåligt berott på mig. Jag rider in honom Helt fel på hindret - Han stannar. Jag rider för långsamt, han river. Jag rider för fort och vi får slarviga vägar. Hmmm...What to do, What to do?!

Nåja, jag får klappa till mig själv snart asså. För jag är jävligt nöjd ändå. Vi har kommit upp i den högre hoppgruppen, vi skall debutera i 110 om några veckor och senare i vår blir det äntligen dressyr tävlingen!

Känns som om jag är inne i en svacka där jag inte är tillräckligt bra för att äga fina Porthus. Jag har inte hunnit upp till ridhuset så mycket som jag hade velat och därför blir han lite För taggad inför hoppträningen ...

NÅJA! - Nu skall vi inte vara sånna! Jag längtar till nästa träning :D!

Slänger in en bild från Lanzarote


Imorgon - VÄRMLAND! Så lilla prinsen får stå på lördag :) Gött för honom ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0