Dåligt samvete...

Okej...Latinprov i måndags, psykologiprov idag och matteprov imorgon....Det är en smula mycket den här veckan :o Plus att jag är sjuk !?!?!

Och tack vare min underbara skola + lärare så har jag inte haft tid för min häst på tre dagar, är inte det en katastrof så vet jag inte vad katastrof är. Jag har bara hunnit borsta honom och mocka, ingen ridtur eller något på tre hela dagar. Och idag när jag tog in honom och bytte till natte täcket efter att ha borstat och gett lite morötter så tittade han på mig precis som om "Skojar du med mig, inte mer än detta idag heller" och jag fick så dåligt samvete. Jag hatar att gå och lägga mig och känna att jag har "hoppat över" min prins en dag. Och nu har jag gjort det TRE dagar i rad....Inte okej!

Men nu så har ju det även blivit snö/slask på vägarna, så imorgon blir det ändå ingen rolig uteritt. Utan det blir en sväng upp till ridhuset för mycket lösgörande, och på fredag lika så. Kanske skall passa på att träna lite på lb-programmet. Hur lördagsträningen ser ut, vet jag dock inte än. Får se hur han känns imorgon och på fredag. Jag skall ju tävla på söndag, så jag vill ju ha en mjuk och fräsch häst som Inte är utmattad eller något. Dock är väl det ingen risk att han skulle kännas utmattad på tävlingsbanan ;) 7

Söndagens tävling befinner sig i Lerum, det är min klubb som har anordnat den. Så 90 blir vanlig lokal, men 1 meter blir krig och titeln "Klubbmästar" ;)

I ridhuset imorgon och på fredag och på tävlingen på söndag skall jag en gång för alla få med mig någon som kan ta kort ;)



Min vackra, men mkt uttråkade, häst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0