Söndag

Min goda vän Emma gav mig rådet att luta mitt huvud mot den bästa axeln, min blogg^^
Smart råd, jag tvingar ingen att lyssna på mitt bedrövliga liv för tillfället men jag får ändå klagat av mig :) 

TVÅ biologi skrivningar = svårare än prov enligt mig, på onsdag...plus en spanska skrivning....plus en engelska skrivning..allt detta på onsdag
på torsdag, sista matteprovet innan nationella...wiie, känner mig som lyckosten själv asså.

Får försöka hinna med något kul, men på torsdag blir det en runda på stan. Helt själv om ingen gärna vill följa med, för jag måste ta en latte och drömma om alla kläder jag inte har råd med.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag följer gärna med på torsdag :)))

2009-11-22 @ 22:03:00
Postat av: Mamma

Jag följer gärna med på torsdag:)))

2009-11-22 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0