Lovet, snart slut

Faktiskt så är det ganska skönt att komma igång med rutinerna igen, och jag är laddad inför en vårtermin med mycket plugg :D(Y)
Nu har jag läst ut alla fyra böcker;



Är de absolut bästa böcker jag någonsin läst, dom har till och med en egen liten hylla ;)
Men vad gör man nu då? Nu när man har läst klart alla, och det inte finns något mer att läsa. Det suger, ger än lite panik faktiskt :O ^^

Ett råd, läs dom på engelska, det gjorde jag och dom var sjukt mycket bättre på engelska :D(Y)

Dom börjar, vad som sägs iallafall, att spela in tvåan (New Moon) i mars någon gång. Och den ska väl vara klar, i slutet av 2009. Ofta man vill vänta ända tid :O Det suuuuger. Hoppas dom gör film på alla fya böcker :D

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0