Galen häst :D^^

Idag, när jag och emma vart ute på hästarna..så satt emma av för att en lastbil i full jävla fart kom förbi...och då fick chilli panik och emma orkade inte hålla kvar honom, och slet sig. Och stack iväg rätt ut framför lastbilen, som tur nog hade stannat. Och min häst som redan hade blivit förbi körd av lastbilen vänder sig om och sticker förbi lastbilen efter chilli. Först försökte jag stanna henne men då började hon bara studsa på stället och jag kunde knappt hålla mig kvar. Så jag tog ett stadigt tag om manen och krampade med benen och försökte hålla mig kvar under den hejdundrandefarten hem. Väl hemma stannade hon och snackade med chilli, precis som inget hade hänt. Av stiger jag, med ben som skakig spagetti och försöker hitta andan som jag förlorade förra minuten ^^

Så kan det gå, när man är två, på våra hästar ;)

Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jaa usch jävla *****, han borde inte få ha körkort! Puss your sis

2009-01-13 @ 21:47:05
URL: http://anneliiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0