Dagens ros 20/1-09

Dagens ros - Matilda (i klassen)

Jag tycker att hon förtjänar rosen, för hon satt i minst 10 min och förklarade en busenkel uppgift i kemin som jag bara så inte fattade. Allt bara slutade att fungera och jag åg inte va faan hon menade. Och Matilda kunde lika gärna fortsatt med sitt arbete, som hon behövde göra och låta mig förbli korkad ;) Men hon tog sig fasiken an upgiften ^^

NÄR jag fattade, en kvart senare så kände jag mig ur korkad. Då insåg jag hur enkel uppgiften var :D Ibland, så slutar min Nv hjärna at funka ^^
Men iallafall, ni kanske tycker det var en liten grej, men jag hade liksom inte kunnat gå vidare utan att förstå. För allt hänger på kemin liksom för mig ^^ Så TACK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0