Underbart väder!

Både igår och idag har det varit underbart väder, oturligt nog hann jag inte rida i solskenet bara i kylan igår "/
Första ridturen på Maya gick kalas, dock endast en skrittrunda på långa tyglar bort till lillån och tillbax, ca 40 min.
Emma hängde med på Celeste, och hon fick lite små ryck förbi hingstarna som sprang med längs stacketet. Så då fick Maya gå mellan hingstarna och Celeste, då hon tror att hon är valack själv? ^^ haha, hon gick där och ägnade inte ens en blick åt pojkarna i hagen.

Idag tänkte jag ta mig en ridtur runt 13-14 för att passa på att rida i solen. Tänkte rida till ridhuset och göra något lättare där inne beroende på om vi orkar ^^ Kan ju vara tråkigt att rida inne när det är så fint väder :D Annars blir det en lagom runda fram och tillbaka kanske :)

Var ute i hagen och tog kort på Chilli, Bello och Maya när dom stod i solen och solade sig. Chilli står nere i hörnet och väntar på sin dam, Celste som står i paddocken pga skada. Medan Bello och Maya stod och betade och lekte:) Så kära är dom :D

Dax att käka frukost :D PUSS
Bild kommer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0