Söndag - Seeg dag

Ojoj, vad trött jag är nu. Vet inte riktigt varför, man borde ju vara piggare efter man har fått sova en massa. Men inte nej, nejnej.
Sen har jag en aning panik för min skrivning imorgon :/ Vi har fått ett ämne att ta ut SKOÅR modellen ur det, men vi får bara ha med stödord till lektionen imorgon, och skriva arbetet under tid där. Jag har ju mina störd ord om diskriminering, och vet vad jag ska skriva på ett ungefär. Men det känns ändå fel, det känns som att alla andra har suttit as länge med sitt arbete och jag blev klar med mina nyckelord typ på en kväll. Och jag är ju inte ensam om att tycka detta, vi är många som tycker att detta arbete är ur vrickat. Men vad gör man inte.

Tävling den 18 :D Wuhu, dressyr. Får la se hur det går för mig och Celeste ^^

Puss alla :)<3

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej!

Jag är Jenny som köpte Biggen. Du kan gärna kolla in min blogg och se hur det går.

Idag tävlade vi i dressyr och han var jätte duktig!

Ha det bäst!

2008-09-28 @ 20:51:23
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Annelie

Amanda, kan du inte stava? "störd"-ord?? hihi, du e allt lite störd, puss puss syrran!



Japp dressyr den 18, kul att du har din kära syster som anmäler dig, utan att du vet =) hihi.



Puss puss

2008-09-29 @ 19:46:19
URL: http://anneliiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0