Pluggar

Här sitter jag nu och pluggar en massa matte :D^^ Men det behövs ju det oxå... Tänker sitta en stund ikväll så jag ligger lite före sen, är ju ändå ledig imorgon :D

Wiiiie, jag är Ledig imorgon..wuhuu :D Det som händer på morgon, lär väl inte vara så aktivt. Typ sova ^^ Sen ska jag nog göra klart stallet så tidigt som mjligt, så är det gjort..Har ju två hästar att mocka för... och rida ;).
Sen måste jag städa, både huset och min lillastugadet är rätt kul om man sätter på hög musik..Typ bandit rock :D.... Men måste ju tänka på hundarna oxå .... Men lite ska väl allt bli gjort imorgon :D

Lång och seg dag idag i skolan, 8-16.....och typ 5 min imellan förutom lunchen som var på 25 min... Vi brukar ha helt okej dagar..Men torsdagar, jag hatar den!! Varför lägga den sämsta dagen då man är som tröttast. Torsdagen är ju den segaste dagen. Det är liksom, dagen innan dagen som det blir helg..Fredagen brukar ju ändå typ flyta på ganska gött. Torsdagarna har alltid varit de längsta dagarna.. Fattar inte varför :( Nåja, livet är skumt ibland :D

Nu jävlar ska det bli fullt med tävlingar fram över. Måste bara se till att munsåret blir läkt någon gång :( Såå segt med detta förbannade munsår på min älskling (L) ... Celeste <3<3

Nu ska jag allt plugga vidare. Pusspuss :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0