I skolan igen^^

Jaa, sedär. Nu sitter jag i skolan, och gissa vad, jag sitter med samma skolarbete igen :D Wuuhuu vad kul. Not...
Men som jag tidigare har nämnt, vad gör man inte för betygen.

En otroligt trevlig nyhet; Jag får vara hemma i helgen. Vet inte vem som bonkade vett i mor min, men tydligen så får jag vara hemma. Eller så kanske det var någon som bankade ur det vett som befann sig i hennes skalla :D Nej då mor, jag ska sköta mig i helgen. Ingen fara, jag lovar. ( Fest hos mig i helgen!!! ;) )

För att nu klara alla prov som vi har om ett litet tag så ska jag stanna kvar efter skolan, idag med. Har typ kommit hit 8 och kommit hem 5 varje dag nu den här veckan:(
Men vi har prov i spanska nästa fredag, redovisning av detta projekt som vi håller på med måndag v 49, prov i nationella matte onsdag v 49, kemi prov tisdag v 51och typ tusen andra massa läxer och massa arbete. Men ytterligare så säger jag det en gång till, vad gör man inte för betygen :D

Nu lär jag väl igen fortsätta med mitt skolarbetem, min välbehövda paus är över.

Puss på er alla! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0