Hjälp^^

Här sitter jag i skolan och håller på med mitt, Johannas och Arens projektarbete om ekodesign. Jiiippi va kuul :D Inte...
Asså det är så sjukligt segt, men vad gör man inte för betygen ;)

Till helgen så blir jag medtvingad till värmland :( Men om jag har lite tuuuur får jag vara hemma med min *kära syster och mysa framför tv:n och bråka lite med henne. Bråkar hellre med henne än blir medtvingad till värmland med morsan och pappa. Illa!! ^^ Snälla mor, låt mig vara hemma!!!!!!!

Imorgon, är det världspremiär för Twilight!!!!! Jag är typ klar med boken. Är inte det den bästa skapade historian ever? Den är ju så löjligt bra, och jag tror inte filmen lär bli en besvikelse :D

Snart är det jul, vafan :O Karin vart och handlade julklappar för några dagar sedan. Hjälp, vadå att det snart är dax att göra det. Det är ju för jisses snart jullov! Den här terminen har ju gått så sjukligt snabbt:/ Fast det är rätt skönt, halva ettan snart förbi :D

Måste fortsätta med skolarbetet :D:(

Pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0