En lång tid sen sist ;)

Hej!
Oj, ja du nu var det ett bra tag sedan jag skrev något. Jag och syrran, jo vi sa ju det att vi skulle skriva varje dag. Ha!, tjena va det verkligen vart av. Problemet var nog skolan, det var väldigt mycket och jag har typ inte suttit vid datorn någonting.
Men nu jäklar :D

Idag hade jag matte prov på morgonen, hjääälp!. Usch, så som det gick förra gången. och jag ska gå Nv^^. Asså det känns som att det gick bra, men det vågar jag inte säga för det sa jag förra gången....:/:P

Sen kom jag hem och fixade i stallet, och därefter drog jag och gymmade med Erica (Y). Det var verkligen toppen skönt. En ny träningsmanik för magen :D det såg verkligen ut som man sat och typ, ja jag  vet inte vad ^^ Men kanon bra vart den iallafall.
Och nu sitter jag här, käkar en macka:D Jag har resurs dag imon, såååå skönt och ingen lärare kallade in oss så vi fick vara hemma :D... Wuuhuu .....
Men jag ska nog faktiskt sitta och plugga lite til bara och sen ska jag soova. Och imon, efter jag typ har sovit bort hela förmiddagen ^^, ska jag plugga och städa.. Najs najs.

Men haregöttansärna : ) 

Och som Fredrik hela tiden måste säga när vi lägger på om vi pratar i telefon. ( Han är sjukligt barnslig^^ ) 
Godnatt, sov så gott, dröm sött, vakna blött, nattinatt, gulligull, pusspuss, smack :D

Godnatt : ) <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0