Vanlig seg söndag..

Först åkte jag till Hööks med syrran och köpte stigläder och stigbyglar, så att jag inte kan sno syrrans längre. Så glänsa lär jag göra imorgon på dressyrträningen ;)
Sen bråkade jag lite med mor när jag kom hem, löste sig iallafall. Först är hon ett stort pucko och totalt hjärndöd, sen efter några smällar i dörren och lyssnat på dånade musik så insåg man väl att man kanske tog i och var lite trilsken ;)
Sen kom kära Tyra på besök :D So man inte har sett på länge (Brorsans dotter) och Karin såklart! Får inte glömma kära kära Karin^^.. Tillbaka till Tyra, hehe, så blir hon så stor!! Redan går hon som världens fotomodell. Att tiden går så fort inser man ju icke.
Sen hälsade jag på mormor&morfar, han som nu äntligen har fått komma hem från sjukhuset.. Morfar, me like you!!! Dig med mormor :)
Sen var Annelie och Henke på ett kort besök, och busade. Vad stojiga dom är, som lura mig liksom. Tur att Milo avslöja dom ;)
Sen vart jag med i en radiointervju, aas kul. Tog en kvart...

Snart ska vi till Adde och Karin, och Tyra, och Grilla :D Sväva lungt vänner!

Tyra, som alltid äter ^^Skratta gjorde hon i Hammocken :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Manda...Ville bara titta in och säga hej...fina bilderna blev. Kram

2008-07-09 @ 16:49:44
URL: http://mandaapandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0