Onsdag

Jag har en håltimma, på en timma .... Suuuuck!
What ever, vad gör man. Jo man sitter och pluggar :D Den nörd som man är :P

Snart är det lov, bara tre skoldagar kvar och sen är man FRI iallafall i tre veckor typ. Det är illa. Men sen är det bara 5 terminer kvar och sen är jag totalt fri^^

Idag, när jag kommer hem, ska jag bara sätta mig och läsa so och engelska. För tro det eller ej men vi har fått läxor in i det sista, det är orättvist :/

Nu har jag läst Twilight och New Moon. Fatta vad jag letar efter denna.... Det är trean, och den är näst intill omöjlig att hitta på engelska. För jag vill ha den på engelska. Så mor min sitter och letar efter den söt som hon är :)
Asså läs dom!
Twilight
New Moon
Eclipse
Breaking Dawn


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja tänk vilken söt mamma du har...:-)

2008-12-17 @ 22:15:00
Postat av: stockholmsjenna

Hälsa god jul till familjen!

från Biggen och oss stockholmare

2008-12-19 @ 17:05:06
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0