Bara måndag :(

Jaha, den segaste dagen i mitt liv måste ha varit idag!
Jag trodde att det var min grupp som började 8, så jag var i skolan vid kvart i 8. Men så började jag tydligen kvart över 11, så då fick jag åka hem hela vägen igen och ligga på soffan i två timmar ^^ det var rätt soft faktiskt. Men sen visade det sig, att efter engelskan (som var min första lektion) att vi inte hade so som var min sista. så jag åkte till skolan och hade en lektion och sen hem. Segt faktiskt.
Asså jullovet kan inte komma fort nog, jag känner att jag verkligen mer än någonsin behöver mitt jullov nu!
Så mycket mer hade inte jag att säga, men ha det fint och ta hand om er :)

Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0